"Minu arust olekski Eesti valitsusel aeg omanikuna aru saada, et äriettevõte on äriettevõte ja kui omanikul on midagi öelda, siis tuleks rääkida ettevõtte juhtide ja nõukoguga või teha ise omanikuna otsuseid, mitte diskuteerida avalikult äriettevõtte jaoks niivõrd tundlikel teemadelt," ütles Aljas. lisades, et see ei puuduta ainult Estonian Airi, vaid kõiki ettevõtteid.

Aljas märkis Vikerraadio saates "Uudis+", et tulevane taristu- ja majandusminister Urve Palo ei käitunud Estonian Airi pankrotist rääkides professionaalselt, kuid lisas, et tegelikult peaksid ettevõtte kliendid teadma, et lennufirma saatus ei sõltu praegu ministri ütlemistest.

"Kindlasti müüb lennufirma eelkõige usaldust ja klientidele see [avaldus - toim.] kuidagimoodi mõjub, aga ma arvan, et Estonian Airi tuleviku võti on klientidele teada ja see on täna suuresti Brüsselis, kus otsustatakse riigiabi üle. Mina ise väga ei usu, et see meeletut mõju Estonian Airi tänasele majandustegevusele avaldas, eks neid pankrotijutte on räägitud väga pikalt. Estonian Air lendab ikka edasi," rääkis Aljas.

Urve Palo ütles Estonian Airist rääkides Ärilehele, et Juhan Partsi seitsmeaastase ministriaja jooksul on firma juhitud sisuliselt pankroti veerele ja on suur tõenäosus, et Euroopa Komisjon ei luba lennufirmale ka riigiabi anda. "Seetõttu võib arvata ka, et see pankrotti ka läheb. Ma ei taha küll paanikat külvata, aga ma pean olema ministrina valmis ka selleks, et riigiabi luba ei tule Euroopa Komisjonist,” rääkis ta.

Estonian Air teatas, et Palo ütluse peale lennufirma oodatava pankroti kohta vähenes lennufirma piletimüük päevaga poole tuhande ostu võrra.

Palo nimetas seepeale Estonian Airi käitumist hüsteeriliseks.