Eelnõu eesmärk on suurendada kodumaiste autode müüki ja eelnõule loodetakse heakskiit saada juba lähiajal.
Milles täpselt piirangud seisnevad ja kas kodumaiste autode all peetakse silmas konkreetselt ja ainult Venemaa autotootjate sõidukeid või ka Venemaal toodetavate välismaa autotootjate sõidukeid, portaal ei täpsusta.

Praegu on Vene valitsusasutuste autopark välismaistest autodest kirju. Venemaal tegutsevad ka mitme välismaise autotootja koostetehased nagu näiteks BMW, Ford, Toyota, Volkswagen ja Skoda, lisaks ka Cadillac, Chevrolet, Citroen, Fiat, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Renault, SsangYong.

Väljaanne Vedomosti kirjutas täna, et kohtumisel kohalike autotöösturitega ütles tööstus- ja kaubandusministeerium, et kodumaise autotööstuse toetamine riigi plaanidesse hetkel ei kuulu. Kohtumisel osalesid AvtoVAZi, GAZ Groupi, KAMAZi, Sollersi, Renault’, Volkswageni, Hyundai ja Fordi esindajad. Samas märgiti, et selleks aastaks on kindlasti vaja leida meetmed toetamaks tarbesõidukite segmenti.

Eelmisel aastal läks riigiduumast läbi seaduseelnõu, mis pani piirangud auto hinnale sõltuvalt ametniku positsioonist. Lisaks koostati petitsioon, mis seadnuks riigiametnike autode hinnalaeks 1,5 miljonit rubla. Petitsioon kogus üle 100 000 allkirja. Ettepanekut analüüsinud ametnikud leidsid, et „antud petitsiooni baasil eelnõu koostamine ei oleks eesmärgipärane“.