Eelmisel aastal ostis Sports Direct 60% osaluse Balti riikides tegutsevas Sportland International Groupis. Eile sai ettevõte aga teada otsuse Iiri kohtult, mis keelas neil osta kohalikku suurnime Elveryst.

Nüüd on ettevõte pööramas tähelepanu mujale. Euroopas võib nende kauplusi kohata 19 riigis, kuid paljudes neist on nende turuosa marginaalne. Nelja suure riigi - Saksamaa, Prantsusmaa, Hispaania ja Itaalia - turud on ära jaotatud kolme tegija poolt. Suuremad neist Decathlon ja Intersport. Väiksemad üleostmised on neis riikides siiski võimalikud.

Potentsiaali nähakse aga enim Hollandis, Slovakkias ja Tšehhi Vabariigis. Täiesti uue turuna plaanitakse siseneda Norrasse.

Reedel on toimumas aktsionäride koosolek, kus Sports Directi juht Mike Ashley tutvustab uut plaani. Neil on ka lootus, et ettevõte teenib suurt raha uue Inglismaa jalgpallikoondise maailmameistrivõistluste särgi müügist.