Facebook maksis hiljuti kaks miljardit dollarit virtuaalreaalsusprille valmistava ettevõtte Oculus eest. See viitab sellele, et Mark Zuckerbergi juhitud ettevõte näeb tarbeelektroonika tulevikku kantavates seadmetes. Sarnane näib olevat teisegi tehnoloogiakontserni Google’i ettekujutus homsest. Teeb ju seegi ettevõte kulutusi nutiprillidele, aga ka nutikelladele.
Tõenäoliselt püüab kumbki laiendada oma tulubaasi, millest mõlema puhul moodustas möödunud aastal umbes 90% reklaam.
Facebooki haaret esialgu siiski Google’i omaga võrrelda ei anna. Sotsiaalvõrgustik on omandanud pildijagamisvõrgustiku, vestlusrakenduse ja nüüd ka pisikese eeskätt arvutimänguritele sobivaid prille valmistava elektroonikaettevõtte ning käivitanud tehisintelligentsiprojekti. Kõige ekstreemsem on plaan rajada päikese jõul liikuv mehitamata õhulaevastik, mis viiks interneti igale poole arengumaadesse.