Müüjad saavad allahindlusega hankida uusi tarbijaid. Allahindlus ergutab ostlejaid, suurendab lühiajaliselt nõudlust, julgustab inimesi uut kaubamärki proovima ja peletab ka uusi konkurente turule tulemast.

Teisalt võib allahindlus suurendada tarbijate hinnatundlikkust ja langetada nende hinnaootuseid – järelikult väheneb võimalus kaupa kallimalt müüa. Varasemad teadustööd on näidanud, et kõrgem hind paneb tarbija tootesse kaalutletumalt suhtuma. Ühe uuringu tulemused näitasid, et allahinnatud energiajoogi tarbijad mitte ainult ei hinnanud selle mõju nõrgemaks, vaid said ka neile püstitatud ülesannete lahendamisega halvemini hakkama. Nii võib soodustus avaldada pikaajalisele läbimüügile isegi halba mõju.

Loe, kuidas teadlased oma uuringu läbi viisid ning mida sellest veel järeldada saab.