Elisa juhatuse esimees Sami Seppäneni sõnul on Elisa käive selle aasta esimeses kvartalis kasvanud kiiremas tempos kui kliendibaas. „Kliendibaasi kasvust kiirem käibekasv tuleneb mobiilinterneti kasutuse hoogustumisest. Eestis on üha rohkem inimesi, kes tarbivad mobiilset internetti, sealhulgas 4G internetti,“ ütles Elisa juht.

Elisa käive 2014. aasta esimeses kvartalis ulatus 22,3 ning 2013. aasta sama aja jooksul 21,3 miljoni euroni, mis tähendab aasta lõikes 5-protsendilist käibe kasvu.

Elisa kogu turust kiirem kasv majandustulemustes peegeldab Seppäneni sõnul seda, et Elisa kasvab ka mobiilinterneti teenusmahtudes üldisest turuosast kiiremini.

Aasta suurim tegija ongi Seppäneni sõnul 4G internet ja uuel tehnoloogial põhinevad teenused, mis toovad kliendini veelgi mugavamad ja kiiremad interneti kasutamise lahendused.

„Tänane trend näitab seda, et Elisa kliendid soetavad üha enam erinevaid nutiseadmeid ja tarbivad nendega üha suuremaid mobiilse interneti mahtusid, milles suurimat rolli mängib liikuv pilt ehk erinevates internetikeskkondades onlines videote vaatamine ja jagamine,“ ütles Seppänen, lisades et 4G internet võimaldabki vaadata just videoid internetis üle Eesti erinevates asukohtades väga hea kvaliteediga.

Mobiilse interneti kasutusmahud ainuüksi Elisa klientide seas on viimase poole aasta jooksul kasvanud 50 protsenti võrra. Kogu Elisa võrgus tarbitud mahust kasutasid 75 protsenti arvutid ja tahvlid ning veerandi nutitelefonid. Kiirelt on kasvamas ka 4G interneti tarbimine. Täna on juba ligi veerand kogu Elisa klientide poolt tarbitud mobiilse interneti mahust kasutatud 4G-s.

2014. aasta esimese kvartali jooksul kasvas Elisa kliendibaas võrreldes eelmise aasta sama ajaga rohkem kui 10 404 kliendi võrra. 2014. aasta esimese kvartali lõpus oli Elisa Eestil 645 427 klienti, aasta tagasi oli see number 635 023.

Elisa 4G internet jõuab 97 protsendini Eesti elanikest, uute kasutajate lisandudes lubab Elisa vastavalt klientide vajadustele jätkata piirkonniti võrgu edasi arendamist.