Idee autori Inger Kitti sõnul on ettevõtmise motoks „ootamatud sündmused on need parimad“, kuna eesmärk on tuua inimesteni peamiselt viimase hetke pakkumisi teatrietendustele ja muid üritusi, mis muidu inimestel kahe silma vahele võiksid jääda. Kuigi viimase hetke reisipakkumised on küll populaarne viis puhkusel käimiseks, ei pruugi kiires graafikus olla võimalust mitmeks nädalaks ära minna, kuid spontaanne teatri- või kontserdikülastus on ka minipuhkus, selgitab Kitt.

Saladuskatet kergitades teatab Ticky, et avapakkumiseks saab olema juba esmaspäeval algava rahvusvahelise IT konverentsi piletid, mis on mujal juba läbi müüdud. Samuti on võimalik soetada populaarse teatrietenduse pääsmeid. Ostmisvõimalus avaneb juba täna õhtul, vahetult enne Garage48 finaalüritust.

Londonis meediat õppiv Inger Kitt tuli mõttele isiklikust kogemusest, kui mõistis, et tihti jääb teatril kohti täitmata ja miks mitte need viimasel hetkel huvilistele müüa. „Edaspidistes plaanis on võimaldada ka inimestel omavahel teatri ja muude ürituste pileteid müüa, sest miks peaks väärt pääsmeid raisku minema, kui parasjagu endal midagi vahele tuleb,“ sõnas Kitt.

Esmaseks fookuseks saavadki Eesti teatrid ja nende viimase hetke piletid, ent pikas perspektiivis ei piirduta vaid teatritega.

Ticky.ee loojateks on 11 liikmest koosnev rahvusvaheline meeskond, kellel on kogemusi turunduse, disaini, ärijuhtimise ning programmeerimise vallast. Meeskonna liikmete seas on nii eestlasi, lätlasi kui georglasi.

„Garage48 ja meie projekti loomine on olnud täiesti hullumeelne kogemus. Inimesed on töötanud ööd ja päevad läbi, kütuseks kohv ja ropud naljad. Praeguseks on mõned inimesed 36 tundi järjest üleval olnud. Ent naeratused pole näolt kadunud, kuna lõpp paistab ja usk ning tagasiside teatritelt on tugev,“ iseloomustas noor ettevõtja loomeprotsessi.