Esimese kvartali erakorralisteks kuludeks olid ASiga Eesti Meedia seotud kohtuvaidluse kulud summas 0,19 miljonit eurot.

I kvartalil näitas suurimat kasvu nii käibes kui EBITDA’s online segment, kasvatades müügitulu 12 protsenti ja EBITDA-d 96 protsenti. Perioodilised väljaanded suutsid käivet kasvatada 4%, kuid EBITDA paranes 42 protsenti. Trükiteenused kasvatasid käivet 7% ja EBITDA paranes 3%.

Online segmendis on suurimat kasvu käibes näidanud Delfi Eesti, kasvades 26%. Delfi Leedu kasvas 11%. Delfi Läti käive I kvartalis kahanes 5%, kuid milline tulemus tänu üleminekule eurole ja võimalikule hinnašokile oli siiski oodatust parem.

Perioodiliste väljaannete segmenti iseloomustab nõrk trükireklaamiturg, mida aitab tasakaalustada tellimuste ja üksikmüügi tulu. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvas AS Eesti Ajalehed käive 9% ja EBITDA paranes 82%.

Käimasolevalt, teiselt kvartalilt ootab Ekspress Grupp eelmise aasta sama ajaga võrreldes mõõdukat käibe kasvu 5 protsenti, seda ühtlaselt kõigis segmentides ning EBITDA ja puhaskasumi paranemist 10 protsenti.

"Meie nägemus II kvartaliks ei arvesta majanduskeskkonna dramaatilist halvenemist tulenevalt võimalikest negatiivsetest arengutest piirinaabrite majanduses," kirjutabgrupi juhatuse esimees Gunnar Kobin ettevõtte börsiteates.