Juba 2001. aastal sõlmitud teenuslepinguga on kindlaks määratud, et Tallinna Vesi võib veeteenuse hinda tõsta tarbijahinnaindeksi muutuse võrra. Kui ettevõte 2011. aastal oma tariife tõsta soovis, tõmbas Konkurentsiamet sellele piduri peale ning ei kooskõlastanud hinnatõusu, vahendab ERR Uudised "Aktuaalset kaamerat".

Nüüd väidab Tallinna Vesi, et alates sellest ajast on ettevõttele tekitatud kahju üle 50 miljoni euro, sest nad oleksid pidanud saama oma hinda üle 17 protsendi tõsta.

Konkurentsiamet ei pea aga tariifide kooskõlastamist ning ka ettevõtte kahjunõuet põhjendatuks.
"Kuna ettevõtte kasum on niigi täna liiga kõrge, siis ei olnud mingit põhjust veelgi kõrgema kasumiga hinda kooskõlastada. Me peame ju ikkagi alati arvestama sellega, et on olemas ka tarbijad. Kui vaatame ettevõtte tänaseid kasuminumbreid ja ettevõte eeldab, et ta peaks lisaks nendele kasuminumbritele veelgi rohkem teenima, siis on see kahtlemata põhjendamatu soov," selgitas ameti peadirektor Märt Ots.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena