Esmaspäeval avaldatud EMORi andmetel ületas Ärileht.ee nädalane külastatavus 326 000 erineva internetilehitseja piiri, samal perioodil külastas lähimat konkurenti - E24 - vaid 283 372 brauserist.

„Ärileht.ee on tugev majandus- ja äriuudiseid kajastav portaal. Ärileht eristub konkurentidest just seetõttu, et oleme oma tegevusega keskendunud uudistele, mis peaks olema tähtsad, avardama lugejate silmaringi ja aitama teha otsuseid, mis on nende ettevõtmisest vajalikud. Lähtume tõest, et Eesti äritegevus on osa maailma keerulisest majandusest, " lisas Soonvald. „Ärileht on pidevalt arenemas, sel aastal oleme plaaninud nii mõndagi, mis loetavusele peaks vaid positiivselt mõjuma,“ lubas Soonvald.

Kevadest veab Delfi ja Eesti Päevalehe ühist Ärilehe toimetust Kaja Koovit, kelle juhtimisel on Ärilehe külastatavus olnud pidevas tõusutrendis. Vundamendi praegusele tõusule ehitas Ärilehe eelmine liider Harry Tuul.

Lisaks igapäevaselt kirjutatavale sisule Ärileht.ee portaalis, ilmub Ärileht teisipäeviti ka Eesti Päevalehe nn teemapäevana. Ärilehe toomine kord kuus ilmuvast paberlehest iganädalaseks teemapäevaks on pälvinud paljude lugejate positiivse tagasiside.

Alates maist on Ärilehel eksklusiivne kokkulepe, et maailma ühe mainekama majandusajakirja Forbes lugude kasutamiseks ja tsiteerimiseks.

Eelmisel nädalal oli Delfi ja Postimehe keskkondade vahe rekordsuur - ca 250 000 brauserit. Nii suur pole Delfi edu olnud juba üle 6 aasta, kuid peab lisama, et nii Delfi kui Postimees said eelmisel nädalal arvestatava koguse lugejaid Eestist väljast.