Lennujaama infost öeldi Ärilehele, et eile kell 14.10 pidi Smartlynxi Airbus A320 viima paarsada turisti Kreetale, kuid lendajat lätlaste lennukist ei olnud.

Nimelt läks lennumasin Tallinnas hoopis remonti. Infotöötaja sõnul on järgmiseks väljalennu kellaajaks pakutud täna kell 17.50. Kuid sedagi kellaaega ei tasu veel lõpliku tõena võtta. Pigem peaks kindlasti jälgima lennujaama reaalajas infot, mis on väljas ka ettevõtte koduleheküljel.

SmarLynx Airlines Estonia - Smartlynxi Eesti tütarfirma - klientideks on Novatours, Tez Tour, Aurinko, Germalo Reisid, Alpiexpress ja Mainor Meelis.

Üks Novatoursi klientidest, kes jäi samuti eile pika ninaga, räägib Ärilehele, et Novatoursi Kreeta reis lükati eile edasi ja antud turistidele teada, et olgu nad uuesti lennujaamas täna öösel kell 02.50.

"Kuid siis, kui saabus aeg uuesti lennujaama minna ja olime juba taksos, saadeti uus sõnum, et lend lükatakse veel edasi täna kella 17.50-le. Siiani ei ole öeldud reisijatele täpsemat infot rohkem, kui vaid lennuki kapten ütles, et on tehniline rike. Keegi ei anna kahjuks eriti adekvaatset infot ja seega on inimesed väga segaduses. Hotelli majutuseks leiti vaid koht 20-e toa jaoks, kus osad pidid olema toas neljakesi," pahandab klient.

"Teadupärast on samal lennufirmal (Smartlynx - toim) Eestis vaid üks lennuk, kuid sellega suudeti siiski täna hommikul viia reisijad Bulgaariasse, Varnasse ja täna kell 12.25 peaks viidama reisijad ka Türki," lisab odavfirmast pileti ostnu pettunult.

Novatours: kompenseerime klientidele ühe puhkusepäeva

"SmartLynx Airlines Estonialt tellitud tšarterlend Kreetale väljus hilinemisega, kuna lennukil avastati tehniline rike, mis osutus arvatust tõsisemaks.

Lennu tellijale, Novatoursile, oli nii pikk hilinemine väga halb üllatus. Lennufirma teate saabumisel teavitasime kohe kõiki kliente, esindajaid ja oma partnereid. Uut infot saatsime kõikidele osapooltele jooksvalt. Töötasime terve nädalavahetuse, et olukord saaks klientide jaoks kiiresti ja valutult lahendatud, ütles Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

Tallinnast lendu ootavad kliendid said hotellimajutuse, koos mitme toitlustuskorraga. Osad Tallinnas elavad kliendid soovisid kuni uue väljalennuni kodus olla.

Tallinna hotellide vabade tubade hulk oli nädalavahetusel väga piiratud, kuid siiski said lõviosa klientidest majutuse kahekohalistes numbritubades. Üks pere soovis hotellituba neljale inimesele ja kaks reisiseltskonda olid samuti nõus ööbima neljakesi ühes Swissoteli toas, kuhu olid pandud lisavoodid.

Kreetal said kliendid samuti lisapäeva koos hotellimajutuse ning mitme toitlustuskorraga.

Meist olenemata põhjustel kaotasid Tallinnast Kreetale suunduvad kliendid ühe puhkusepäeva, mille Novatours neile kompenseerib.

Tegemist on väga kahetsusväärse juhtumiga - Novatours ja SmartLynx Airlines vabandavad klientide ees ning ühtlasi täname mõistva suhtumise eest.

Lend Kreetale väljus pühapäeval kell 14.59. Tagasilend Tallinna väljub Heraklionist täna kell 19.30."

2013. aasta veebruaris esitles Läti tšarterfirma SmartLynx oma Eestisse toodud Airbus A320. Seda oli varem kasutanud nii Turkish Airlines kui Swissair.

Toona selgus ka, et tegemist ei ole ülemäära uue lennukiga. Airfleet.net-i andmetel tegi Eestisse toodud lennuk esimese reisi juba 22. novembril 1995. 18,5 aasta jooksul on nimetatud lennuk teeninud lisaks Swissairile ja Turkish Airlinesile ka Mexicanat, Yes Airwaysi, OLT Expressi.

Enne Tallinnasse tulemist tehti lennukile põhjalik tehniline hooldus ja ülevaatus Bulgaarias Sofias. Oma esimese kommertslennu SmartLynx Estonia kutsungiga tegi uustulnuk 26. jaanuaril 2013 Alpiexpressi tellimusena Tallinn- Genf-Salzburg-Tallinn marsruudil.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena