Sellise kukkumise põhjuseks sai klubi erakordselt ebaõnnestunud hooaeg. Manchesteri klubi jäi Inglise Premier League'is seitsmendaks ja lendas Meistrite Liigas välja juba veerandfinaalis, mis mõjutas nii klubi populaarsust kui ka sissetulekuid.

Maailma kõige väärtuslikumaks jalgpalliklubiks sai 2014. aastal Müncheni Bayern, mille väärtus kasvas 860-lt miljonilt dollarilt 896 miljonile dollarile. Teisel kohal on Brandirectory nimekirjas Real Madrid, kes väljus laupäeval Meistrite Liiga finaalist võitjana. Reali brändi väärtus kerkis 768 miljonile dollarile.

Neljandat kohta hoiab stabiilselt FC Barcelona 622 miljoni dollariga.

Eriti tähelepanuväärse tõusu tegi aga kaheksandalt viiendale kohale tõusnud Manchester City, kes kasvatas oma väärtust 178 miljoni dollari võrra ja kelle küljes on nüüd hinnasilt „510 miljonit dollarit“.

Üldiselt oli jalgpalliklubidel hea aasta – enamus TOP 20-sse kuuluvatest klubidest sai oma hinnale kenakese summa juurde kirjutada. Eranditeks lisaks ManU-le olid Ajax ja AC Milan.

TOP 20-s on seitse Inglise, neli Saksa, kolm Itaalia ja Hispaania ning üks Prantsuse, Türgi ja Hollandi klubi.

Vaata edetabelit siit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena