Täiendavad investeeringud ja uued, äriklientidele suunatud teenused võimaldavad ettevõtetel saata oma kaupu või muid väärisesemeid igale poole üle kogu riigi kuni ühe ööpäeva jooksul. Nende uuendustega loodab ettevõte mõne aasta jooksul saada üheks põhitegijaks antud turul.

Enamat kui vaid kättetoimetamine

Venipak Eesti direktori Rodion Põdra sõnul aitavad niisugused eriteenused, nagu seda on kiirkullerteenus 24 tunni jooksul, arvete ja maksete vastuvõtmine ning saadetiste kindlustus, nii kaupu klientidele probleemideta kätte toimetada, kui ka nende üle arvestust pidada, tasu koguda, kättetoimetamise kohta teavet saada ja, mis kõige tähtsam, lubab klientidel end ses suhtes turvaliselt tunda, et saadetis usaldusväärselt ja õigel ajal saajani jõuab.

Kompleksteenused, mis ei hõlma mitte üksnes kaupade kättetoimetamist, vaid ka arveldusteenust, andmete analüüsi, kaupade liikumise jälgimist ja koguni müügimeeste teenuseid, on eriti aktuaalsed ettevõtetele, millel on filiaalid riigi erinevates linnades, st olukorras, kui esemeid, dokumente või kaupu on vaja allüksuste või müügipunktide vahel jagada. Seda tüüpi kliendid hindavad eriti kõrgelt just paindlikkust — võimalust saadetisi käest kätte saata ning loomulikult ka hinna ja kvaliteedi põhjendatud suhet. 

Kättetoimetamine keskpäevaks

Mitme aasta jooksul Eestis välja arendatud logistika- ja kättetoimetamisvõrgustik hõlmab juba kogu riiki. Suurimates linnades — Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas — toimetatakse kõik saadetised kohale kella 12ks. Nii kohalikke kui rahvusvahelisi teenuseid saab tellida elektrooniliselt firma Venipak kodulehelt. Lisaks sellele antakse kõigile klientidele isiklik juurdepääs saadetiste juhtimissüsteemile, seega on alati võimalik kontrollida, mis olekus transporditav pakk või saadetis parajasti on. 
 
„Esimesel tööaastal Eestis märkasime kvaliteetsete kiirkullerteenuste puudust ja nägime selles potentsiaali nõudlike klientide ligi tõmbamiseks. Nüüd on meil selleks kõik võimalused: välja arendatud logistikavõrk ning professionaalsed ja esinduslikud töötajad. Tänu neile omadustele oleme naaberturgudel ühed liidritest, meie kliendid aga töötavad erinevates ärisektorites, nagu näiteks autode varuosad, tööriistad, olmetehnika, kontoritarbed, arvutid, töörõivad, pakkematerjalid, lauanõud, joogid ning nii suur- kui ka väikemüüjad ka teistest sektoritest,“ väitis Venipak Eesti direktor Rodion Põder.

Investeeringud kvaliteeti on end õigustanud

Möödunud aastal investeeris ettevõte palju teenuste kvaliteedi parandamisse ja uude kuvandisse. Investeeringud on end kuhjaga õigustanud — klientide arv on kolmandiku võrra kasvanud. Eriti on suurenenud äriklientide arv, keda praeguseks on enam kui 1300. 2013. aastal kasvasid VENIPAK grupi tulud umbes 30 protsenti. 

„Niisuguse kasvu tingis erilise tähelepanu pööramine klientidele. Püüame klientide ootusi maksimaalselt õigustada. Möödunud aastal investeerisime klienditeeninduse kvaliteedi tõstmisse ning töötajate rahulolu ja motivatsiooni parandamisse. Seadsime endale eesmärgiks teenuste parima kvaliteedi tagamise ning parimaks kullerteenust osutavaks ettevõtteks saamise,“ ütles Rodion Põder.

Üks Balti riikide suurimaid pakiveoteenuse osutajaid — ettevõte Venipak — toimetab iga kuu ainuüksi Baltimaades kohale enam kui 400 000 saadetist ja pakki. Sel aastal ennustatakse veel suuremat nõudlust Venipaki teenuste järele ja ka firma tulude kasvu.

„Oleme veendunud, et enamik kliente, kes on meie teenuste kvaliteedis üks kord veendunud ning neid armastama hakanud, saavad ka meie püsiklientideks,“ väitis Venipak Eesti direktor.

Jaga
Kommentaarid