Limonaadipäeva korraldasid Eesti Arengufond ja Eesti äriinglite ühendus EstBAN.

Väikesed ettevõtjad avasid Rotermanni kvartalis pärastlõunal isetehtud limpsi müügiletid. Kõik, alates limonaadiretsepti välja mõtlemisest, joogi valmistamisest ja müügileti ehitamisest klientide ligimeelitamiseni oli laste endi poolt välja mõeldud ja ema-isa väikese abiga ellu viidud.

Eesti esimese Limonaadipäeva maaletoojad soovivad, et inimesed juba lapsest peale võiksid kogeda ja mõista, mida tähendab ettevõtlus.

"Parim viis ettevõtlusest aru saada on seda ise proovida,“ seletab Arengufondi Start-up Estonia programmi juht Mari Vavulski. Eesti Arengufondil ja EstBAN-i ettevõtjatel, tuli ühiselt idee proovida kohalikul maastikul kuidas töötab aastakümnetepikkuse ajalooga traditsioon Ameerika Ühendriikidest Eesti kooliealiste seas. “Hoiakud, mis lõpuks otsustavad, kas sinust saab ettevõtja või mitte, kujunevad juba varases eas. Täna valmistad ja müüd isetehtud limpsi, kümne aasta pärast rajad oma tootmise. Loodame, et Limonaadipäevast saab üks tore iga-aastane algatus," räägib Vavulski.

"Kui ikka näppude peal eelarve teha ja limonaad valmis keeta, annab see lastele selge arusaamise, kuidas maailm töötab," toetab ettevõtmist Eesti äriinglite ühenduse EstBAN juhatuse esimees Ivar Siimar. "Rääkimata sellest, et vanemad, kes on tihtipeale hirmus hõivatud, saavad nõustajatena mitu päeva oma lastega tegeleda ja neid juhendada," lisab ta. Seepärast korraldab koos Arengufondiga limonaadipäeva ka äriinglite ühendus, kuhu kuulub üle 60 ettevõtjast ja investorist liikme.

Parim retsept võetakse ka Eesti esimese ökojäätise LaMuu Viru keskuse avatud kohviku menüüsse.