Estonian Airi avalike suhete juht Ilona Eskelinen ütles, et reisija nimi peab kindlasti olema täpselt sama kirjapildiga nii piletil kui ka kehtival reisidokumendil: „Ametlikult sellist kolme tähe veareeglit ei eksisteeri ning kirjaviga nimekuju enamasti ei muuda. Kui me räägime nime valesti kirjutamisest (mitte muutmisest), siis tuleme reisijale vastu ja selle eest raha ei küsi. Lennufirma tuleb vastu ka abiellumiste/lahutuste jm ametlike nime vahetuste korral, kui reisijal on selle kohta esitada ametlikud dokumendid," julgustas Ilona Eskelinen reisijaid lennufirmat veast informeerima.

Ryanairi pressiesindaja Elina Hakkaraineni sõnul on ettevõte selliste apsude parandamiseks alates 2013. aasta oktoobrist sisse seadnud 24-tunnise puhveraja, mille jooksul kliendid saavad nime tasuta muuta.

„See tähendab, et klientidele, kes broneerivad pileti Ryanair.com veebilehel, antakse alates broneeringu tegemisest 24-tunnine varuaeg, et korrigeerida kõiksugu pisivigu - nimesid, õigekirja, marsruuti... Pärast seda aega on nimevahetuse tasu Ryanair.com lehel 110 eurot ja lennujaamas või kõnekeskuse kaudu nime muutes 160 eurot," rääkis Hakkarainen.

Kui klient soovib, võib ta Hakkaraineni kinnitusel ka Ryanairi kliendideenindusse helistada, kus tema nimemuutmise soov ära kuulatase ning vajadusel nimemuutmise tasus soodustusi tehakse.

Hea lugeja, kas sul on selliseid olukordi ette tulnud? Kuidas oled reageerinud - kas oled südame põksudes heale õnnele lootma jäänud või nime siiski parandada lasknud?

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid