Näiteks Merimetsa Selverist öeldi Delfile, et kauplus oli suletud ajavahemikul 18.10 kuni 18.50. "Meil üldse ei toiminud pangakaardid ja me ei saanud mitte midagi kassasse sisestada," rääkis Selveri infotöötaja. Ta lisas, et ka partnerkaart ei töötanud.

Selveri avalike suhete juht Annika Vilu ütles Delfile, et rike puudutas kõiki Selvereid üle kogu Eesti ja tegemist oli Elioni serveri tõrkega, mis langes tipptunnile.

"Praeguseks on olukord taastunud," ütles Vilu. "Me vabandame kõikide oma klientide ees."

Vilu sõnul muutusid kassad nii aeglaseks, et ka sularahas maksmine oli häiritud. Erinevates kauplustes olid probleemid tema sõnul erineva ulatusega. "Me praegu tegeleme probleemi ja kahjude hindamisega," sõnas Vilu. Kas ja kui paljud poed rikke tõttu suleti, ei osanud Vilu öelda.

Ühe Delfi lugeja hinnangul võis Selver kaupluse sulgeda kuna plajud kliendid lootsid üle 7 minuti ootamise reegli tõttu oma kauba tasuta saamist.

Kuid Vilu sõnul ei kehti see reegel, kui kassajärjekorra pikkus on põhjustatud kolmandate isikute poolt. "Kui kassa järjekorrad muutuvad ikkagi meist mitteolenevatel põhjustel väga pikaks ja kassasüsteemid ei tööta, siis ei saa meie ka midagi teha ja oleme sunnitud kaupluse sulgema," selgitas Vilu ja vabandas veelkord kõikide klientide ees.