Uuring pani Eesti kõnekaardid populaarsuse järgi ritta
Uuringu kohaselt on Tele2-le kuuluva Smart kõnekaardi turuosa 33,4 protsenti, Zen kõnekaardil 21,2 ja Elisa kõnekaardil kolmandana 20,1. EMT Super kõnekaardi turuosa on 12,5 protsenti.
Kõige rohkem on kahanenud EMT Simpel kõnekaardi turuosa, mis on 2012. aasta lõpust kukkunud neljakümnelt 8,3-ni. Smart kõnekaardi turuosa on sama perioodi jooksul kasvanud 21 protsendilt 33ni.
Smart kõnekaardi juhi Indrek Vaino sõnul valivad kasutajad kõnekaarti selgelt hinna järgi ja valiku tegemisel on turunduse osakaal vähenenud.
"Kõik operaatorid langetasid aasta tagasi kordades kõnekaardi hindasid, mis praegu jäävad Eestis 2,9 ja viie sendi vahemikku minuti eest. Varjatud kulude lisamist on operaatorite poolt vähemaks jäänud, kuid igaks juhuks tasub kõnekaarti ostes vaadata, kas hinnakiri on üheselt arusaadav või peab mingeid erisooduseid tellima ja maksma kõnealustustasu," ütles Vaino.