McDonald's ja Snickers rakendasid Suareze hammustamise enda turundusvankri ette
Suured firmad eesotsas McDonald'siga on jalgpalli MMi kõige sensatsioonilisemast sündmusest ehk Uruguay Luis Suareze hammustamisjuhtumist teinud turundussündmuse, kirjutab Chicago Tribune.
Juba varemgi kaasmängijate peal hambad käiku lasknud Suarez sai neljakuulise võistluskeelu pärast Itaalia jalgpalluri Giorgio Chiellini hammustamist.
McDonald's Uraguay saatis seepeale Twitteris teate: „Kui oled näljane, tule hammusta Big Maci“.
Snickers astus sarnase sammu. „Hei, @luiz16suarez. Järgmine kord, kui oled näljane, ampsa Snickersit“. Tviidi juures oli ka Snickersi foto ning sõnum „Rohkem rahulolu pakkuv kui itaallane“.
Kõik ettevõtted sündmusse positiivselt ei suhtunud ning Bloomberg kirjutab, et Adidas lõpetas Suareze kasutamise MMi reklaamides.