04.07.2014, 04:30
Uuring: luksuskaupa müüb ka halva klienditeenindusega
FOTO:
Suur osa ettevõtjaid püüab oma klienditeeninduse taset jõudumööda parandada või vähemalt säilitada. Ühes USA uuringus aga leiti, et mõnikord võib edu tuua – või sellele vähemalt kaasa aidata – hoopis halb teenindus. Näiteid halbadest headest teenindajatest on tuua nii mõneltki poolt maailmast.
Iga inimene kujutab ette, milline on hea või halb klienditeenindus. Kui jutt läheb aga klienditeeninduse mõõtmisele, muutub see palju keerulisemaks. Seisukoht, et Eestis on teenindusega kehvad lood, on laialt levinud ja paljud oskavad tuua näiteid riikidest, kus see olevat parem või mõnikord ka halvem. Teeninduse taset aga kuidagi objektiivselt võrrelda püüdes ei jõua kuigi kaugele.