Turundusraadio tegijad Anu-Mall Naarits ja Raul Kalev ning saatekülaliseks olnud ärimentor Eric Edmeades valisid nädala parimaks turundusteoks Richard Bransoni poolt sisseräägitud klienditeeninduse telefoni automaatvastaja teksti.

Nimelt saab juba mõnda aega Bransonile kuuluva Virgini firma klienditeenindusse helistades kuulda omaniku enda häält, mis teatab, et tema isklikult tegeleb iga murega. Kuid see pole kaugeltki kõik: automaatvastuvõtjalt kõnelev Branson lisab, et kui klient peaks oma murega telefoni ootejärjekorras rippuma üle 20 sekundi, on järgmine lend talle tasuta. Seejärel kuuleb kõnekeskusesse helistaja juba numbreid: üheksateist, kaheksateist, seitseteist, jne.

Turundusraadio tegijate hinnangul on tegu ainulaadse turundusnipiga, mis paneb proovile nii firma klienditeeninduse suutlikkuse kui pakub samal ajal klientidele loterii mängimisele sarnase elamuse: paljud helistajad loodavad hinge kinni pidades, et kõnet 20 sekundiga vastu ei võeta.

Miks mitte sellist lähenemist soovitada ka Eesti suurematele kõnekeskustele, kus inimesed on harjunud 10-20 minutiliste ootejärjekordadega?

Viimast turundusraadio saadet saab kuulata siit.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena