BMW tegevuskasum kasvas aastatagusega võrreldes 26 protsenti 2,6 miljardi euroni. Analüütikud olid prognoosinud 2,28 miljardi euro suurust kasumit. Puhaskasum suurenes 27 protsenti 1,8 miljardi euroni, kirjutab Briti majandusleht Financial Times.

Aasta esimese kuue kuu kokkuvõttes kasvas BMW X5 müük 30 protsenti ning 5 seeria müük 8 protsenti. Vastukaaluks kahanes vähem kasumliku 1 seeria müük 11 protsenti ja Mini müük samapalju.

„BMW lõikab kasu laiast mudelivalikust. Kõrge marginaaliga autode müük oli tugev,“ kommenteeris Commerzbank.

Kokku müüs BMW teises kvartalis 533 000 autot ehk 5 protsenti aastatagusest rohkem. Poole aasta kokkuvõttes tõusis müüdud autode arv esmakordselt üle ühe miljoni piiri. Hiinas kasvas müük poolaasta kokkuvõttes 23 protsenti.