Režissöör George Lucase nostalgilises 1960-ndate noortest rääkivas filmis „American Graffiti” kinnitab autovõtmed saanud Toad pisarsilmil: „Ma armastan ja kaitsen seda autot, kuni surm meid lahutab!” Pool sajandit hiljem suhtuvad noored autodesse hoopis jahedamalt ja statistika näitab, et edaspidi üha jahedamalt. Näiteks Saksamaal suurenes vahemikus 1998–2008 noorte autota perede hulk 20%-lt 28%-le. Autotööstusel aitab uueks reaalsuseks valmistuda väike Eesti idufirma High-Mobility. Tallinna ja Berliini vahele jagunenud ettevõte töötab välja lahendust, mis annaks autole nn sõnavara, mida kasutades suhelda inimese mis tahes targa seadmega. „See ei pea olema enam ainult telefon, tahvel või kell, tulevikus on need ka riided, kott või ükskõik, milline ese,” räägib firma üks asutajaid Risto Vahtra.

Loe edasi, kuidas veidi ulmeline tunduv eestlaste idee töötab ja kellega koostööd tehakse.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega