Kokku müüdi septembris 1841 uut sõiduautot ja see on parim september pärast 2007. aastat. Võrdluseks võib tuua möödunud aasta, mil müügiks läks 1564 sõiduautot.

2014. aasta üheksa kuu jooksul on nüüd kokku müüdud 15 874 uut sõiduautot, mida on 5% enam kui mullu sama perioodi jooksul.

Jätkuvalt on tänavu püsinud kõrgel uute sõiduautode osakaal autode sissetoomisel ja septembris oli see 44%. Uute sõiduautode müügi tõusule läinud kuul andis AMTELI hinnangul oma panuse eeldatavasti 1. detsembrist rakenduv käibemaksuseaduse muudatus, aga kindlasti on seda positiivselt mõjutanud ka autoturu korrastamine.
Turusegmentidest on endiselt juhtivad väike keskklass (32%) ja maasturid (28%), mõlema osas on toimunud ka väike tõus eelmise aastaga võrreldes.

Muutunud pole eriti aga automarkide populaarsuse edetabel ning ikka püsivad esikohal Toyota ja Škoda, neist esimest müüdi septembris 263 ja teist 196 autot. Kolmandana järgnes kahele turuliidrile Honda 160 müüdud sõiduautoga. Enim müüdud mudeliks osutus septembris ülekaalukalt Škoda Octavia 104 autoga, järgnesid Honda CR-V 63 ja Dacia Duster 60 autoga. Elektriautode müük aga püstitas viimaste kuude rekordi, sest kaubaks läks koguni 50 uut elektriautot.

Ligi 12% tõusu tegi möödunud kuul ka tarbesõidukite turg ja kokku müüdi septembris 329 tarbesõidukit. Kokku on antud turg tänavu üheksa kuu jooksul kasvanud 3% jagu. Automarkidest oli edukaim Peugeot 65 sõidukiga edestades Citroeni ja Renault, kes müüsid vastavalt 51 ja 38 sõidukit. Veokite segmendis tõusis liidriks Scania 19 veokiga, järgnesid Mercedes-Benz 18 ja Volvo 10 veokiga.