"Täna avalikustatud otsus, et parvlaeva ühenduse hanke võitis Tallinna Sadam, on hea uudis maksumaksjale, sest see aitab riigil raha kokku hoida. IRL on järjepidevalt olnud seisukohal, et senine teenusepakkuja on erinevate skeemide abil parvlaevaühenduse kuntslikult kalliks teinud," kommenteeris Kiisler erakonna pressiteenistuse vahendusel.

"Kui tõesti asjad nii lähevad,siis sisuliselt viib Urve Palo ellu Juhan Partsi plaani, mis nägi ette uute laevad soetamise Tallinna Sadama kaudu ning seeläbi praamiühenduse teenuse hinna allatoomise," lisas Kiisler.

Ka tänases otsuses välja toodud 60 miljoni eurone kokkuhoid on Kiisleri sõnul samas suurusjärgus, mis Partsi arvutustes ette oli nähtud.

"Loodame, et Tallinna Sadamal õnnestub ka päriselt uued laevad hankida ning Leedo monopol murda. Kindlasti avaldas tänasele otsusele tugevat mõju ka avalikkuse ja opositsiooni surve," lisas ta.

Majandus- ja kommunikatsiooninimisteeriumi hankel parvlaevaühenduse korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu liinidel tegid ministeeriumi teatel parima pakkumise ASi Tallinna Sadam tütarfirmad OÜ TS Laevad ja OÜ TS Shipping.