Ettevõte selgitas, et Elisa uueks brändilubaduseks on „Uued nutikad viisid teha teatud-tuntud asju“ ning sellest lähtub edaspidi ka ettevõtte igapäevane suhtlus oma klientide ja partneritega.

„Meie bränd on muutunud senisest oluliselt värvilisemaks, rõõmsamaks ja dünaamilisemaks, andes selgemalt edasi sõnumit, et Elisa on varasemast oluliselt mitmekülgsem,“ ütles Elisa Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu. „See ei ole enam kitsalt telekommunikatsiooni bränd, vaid me soovime olla enamat kui mobiilside operaator.“

„Meie innovatsiooni lähtekohaks on tõdemus, et kõige olulisemad asjad elus tegelikult ei muutu – inimesed tahavad üksteisega suhelda, teistest hoolida, teha tööd, lõbutseda ise ja lõbustada teisi, teenida raha ja seda kulutada,“ selgitas Hiiepuu. „Lihtsalt viisid, kuidas seda tehakse on muutunud. Me otsime teedrajavaid, elamusrohkeid, tõhusaid ja soodsaid viise teha olulisi asju uutmoodi – kokkuvõttes lihtsamini.“

Hiiepuu sõnul ei saa järgmised suured muutused olema mitte mobiilinterneti valdkonnas, vaid mobiilinternet koos nutiseadmetega saab olema ise üheks suureks muutuste põhjustajaks, mis tuleb muutma kõiki tööstusharusid väljaspool telekommunikatsioonisektorit ennast.

„Meie sooviks on käia kaasas nende muutustega ning tulla pakkuma internetipõhiseid teenuseid ka väljaspool klassikalist mobiilside valdkonda. Samas Elisa strateegia tänasel põhitegevusalal ei muutu, me pakume endiselt edasi infrastruktuuri teenuseid – mobiilkõne ja mobiilinternetti. Soovime endiselt pakkuda parimat hinda ja parimat võrku interneti kasutamiseks. Soovime olla endiselt eelistatuim operaator Eestis,“ rääkis ta.

„Digitaliseerumine muudab väärtusahelaid kõigis tööstusharudes," märkis Elisa juhatuse liige Jüri Teemant. "Ettevõtted, kes võtavad kiiresti omaks ja rakendavad uusi infotehnoloogilisi lahendusi, omavad eelist konkurentsivõime väljaarendamises ja ärikasvu tagamises.“

“Meie uueneva brändistrateegia raames keskendume senisest enam uutele internetipõhistele teenustele ja terviklahenduste väljatöötamisse – seda nii mobiil- kui ka fiksside valdkonnas,“ ütles Teemant.

Videokonverentsiteenused on tema sõnul hea näide sellest, kuidas mitmes asukohas ja eri turgudel tegutsev ettevõtja saab täna oma tööasju ajada kontorist või kodust lahkumata, säästes sellega palju aega ja raha ning luues uut väärtust tõhusa asjaajamise abil.

"Usume, et tulevikus vastame endisest paremini oma klientide vajadusele soetada sideteenuste terviklahendused ühe pakkuja vahendusel – lihtsamalt, selgemalt ja soodsamalt,“ lisas Teemant.