Mehhaanikakoja ja Elektrilevi vahelisest kirjavahetusest selgub, et masinafirma on esitanud võrguettevõtte suhtes kahjunõude seoses sündmusega, mis oli seotud 8. septembril toimunud
Mehhaanikakoja tarbimiskohas Lääne-Virumaal Võsupere külas.

Elektrilevi keeldub aga kahju hüvitamast kuna leiab, et avalduses märgitud ajal toimunud sündmus ei põhjustanud ohtu korras nõuetekohasele madalpinge elektripaigaldisele.

Kahjunõude avalduse esitas Mehhaanikakoja esindaja Elektrilevile 15. oktoobril. “Elektrilevi vaatas kliendi avalduse läbi, kus oli kahju tekkimise ajaks märgitud 8. september. Nimetatud päeval selle piirkonna elektrivõrgus aga ühtki riket ei toimunud ning leidsime, et puudub alus kahju hüvitamiseks,” selgitas Elektrilevi kommunikatsioonispetsialist Kaarel Kuusk Ärilehele.

“Sealses piirkonnas oli rike toimunud küll mõned päevad enne 8. septembrit, kuid see toimus keskpingel ja ei olnud ohtlik kliendi madalpinge seadmetele,” lisas ta.

Kirjavahetus võrguettevõttega kirjutas Mehhaanikakoja, et ei saa nõustuda selle otsusega. „Seadmed, mille remondi hüvitamist soovisime, purunesid üheaegselt ja 100 protsenti kindlusega võrgu rikke tõttu. Viga olevat olnud Võsu alajaamas ja seda mulle tookord ka telefoni teel kinnitati.  On kahetsusväärne, et Te ei soovi seda tunnistada. Kahjuks õiglustunne ei luba seda nii jätta. Ilmselt kohtume kohtus,” kirjutab ta.

Täpsemalt teemat kommenteerida Puusepp Ärilehele ei soovinud ning ka kahjunõude suurust ta ei täpsustanud.

Kuivõrd Palmse Mehhaanikakoda ei nõustunud Elektrilevi seisukohaga, esitas ta edasi avalduse kahjunõuete erikomisjonile, mis koosneb majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi, tarbijakaitse, Tallinna tehnikaülikooli ning Elektrilevi ja Eesti Energia esindajatest.

Komisjon koguneb detsembri alguses, vaatab materjalid veelkord üle ja teeb seejärel enda otsuse.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena