Taxify sai Euroopas laienemiseks 1,4 miljonit eurot
Kaasatud 1,4 miljoni eurose investeeringu tegid maailma üks suurimaid reklaamivõrgustikke Adcash, investeerimisfond Rubylight (Ask.fm ja Odnoklassniki investor), TMT Investments (Pipedrive'i ja VitalFieldsi investor) ning ingelinvestorid Rain Rannu (Fortumo) ja Indrek Kasela.
Takso tellimise mobiilirakenduste ja dispetsertarkvara arendamisega tegeleva Taxify asutaja Markus Villigu sõnul kasutab ettevõte investeeringut oma liidripositsiooni kindlustamiseks Ida-Euroopas ja kiire kasvu tagamiseks uutel turgudel. "Esiteks soovime jõulisemalt siseneda Kesk-Euroopa turgudele, kuna varasem kogemus Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus näitab, et nõudlus teenuse järele on suur. Teiseks on kiire laienemise faasis oluline pöörata tähelepanu kvaliteedi säilitamisele, et nii taksojuhid kui tellijad oleks teenusega rahul," lisas Villig.
Lisaks Eestile, Soomele, Lätile, Leedule plaanib Taxify lähikuudel avada teenuse veel neljas Euroopa riigis.
Markus Villigu sõnul erineb Taxify rahvusvahelistest konkurentidest seeläbi, et koostööd tehakse kohalike taksofirmadega. "Nii saame kiiremini pakkuda oma klientidele suuremat arvu litsenseeritud taksosid ja turvalisemat teenust," selgitas Villig.
Taxify on teinud viimase aastaga läbi kiire arengu - tellimuste maht on kasvanud 20 korda ning tänaseks on rakendusel juba sadu tuhandeid kasutajaid. Taxify mobiilirakendus on tasuta allalaetav kõikidele Android ja iOS nutiseadmetele, lisaks on võimalus tellida takso veebilehe kaudu. Kasutajad saavad valida endale sobiva takso saabumisaja, hinna, auto mudeli ja kasutajate tagasiside põhjal. Peale tellimuse kinnitamist näeb kasutaja takso saabumist kaardil reaalajas.