Säästumarketi formaadijuhi Jelena Koginova sõnul tahavad nad hoida Eesti turul kinnistunud hinnaliidri lubadust klientide ees ja pakkuda odavaid hindu. “Meie soov on klientidele vastu tulla ja pakkuda neile populaarsemaid toiduaineid odavamalt kogu aeg, ka kampaaniatevälisel ajal.” Koginova lisas, et hindade langusest hoolimata jätkab Säästumarket kampaaniatega, mis ei ole sarnase suunitlusega odavpoodide seas mujal Euroopas üldjuhul levinud.

Koginova sõnul tegi Säästumarket eelmise aasta kevadel oma klientide seas küsitluse, milliste kaupade hinda oleks vajalik langetada. Küsitluse järgi on inimesed enim huvitatud igapäevaste toidukaupade hinna soodsamaks muutmisest. Näiteks alandas Säästumarket Fazeri musta leiva (600 g) hinda 24 protsenti ehk nüüd maksab see senise 66 eurosendi asemel 50 eurosenti. Samuti langes Rakvere lastevorsti hind 1,05 eurolt 80 eurosendile, mis tõi kaasa 25-protsendise hinnalanguse. “Need on tooted, mis on inimeste igapäevamenüüs ja on loomulik, et need enim korda lähevad,” selgitas Koginova hinnamuutust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena