Tõeliselt isikupärane ja unikaalne nimi pole muidugi odav lõbu - nime eest tuleb välja käia koguni 26 164 eurot.

Šveitsi ettevõte nimega Erfolgswelle on loonud brändide ja toodete nimesid alates 2003. aastast. Lastenimedega otsustati tegelema hakata pärast seda, kui ettevõtte direktor märkas, et sõber vaidleb oma kaasaga, millist nime lapsele panna.

Ettevõte lõi 13-st nimespetsialistist ja ajaloolastest koosneva meeskonna, kes kontrollib arvukate andmebaaside abil, et sama nime ei eksisteeri kusagil mujal. Nime väljamõtlemisel arvestavad nad vanemate päritolumaad ja sealset kultuuri, samuti teevad nad kindlaks, et nimel ei oleks inetut tähendust või tähendusvarjundit 12-s enam levinud keeles.

„Me toetume kliendi päriolule ja soovile. Hääldus ja kirjapilt peavad olema lihtsastimõistetavad. Kui inimene peab oma nime telefonis mitu korda kordama, siis on nimi läbikukkunud," ütles ettevõtte juht Marc Hauser.

Kogu protsess võtab neli kuni viis nädalat. Kuna aga kallilt soetatud nime patenteerida ei saa, võib juhtuda, et ka keegi teine võtab sama nime hiljem kasutusele.