Tallinna Sadama finantsjuht Marko Raid selgitas, et esimene sissemakse ehk 20% parvlaevade kogumaksumusest tehti juba 2014. aasta novembris ja kõigile neljale laevale korraga. Raha tuli Tallinna Sadama omavahenditest ja iga laeva eest tuli tasuda 4,5 - 6,5 miljonit eurot (Poola laevad on veidi kallimad kui Türgi omad). Sissemakseks on Sadamal kulunud seega ca 24 miljonit eurot. Edasi tuleb viiendiku kaupa maksma hakata juba pangalaenu toel ja iga laeva puhul eraldi. Esimeses järgus võetakse arvatavasti laenu 50 miljonit eurot.

Poolas ehitatavate parvlaevade puhul on edasised maksed kavandatud järgmiselt:
20% pärast terase lõikamise alustamist (2015. a hilistalv);
20% kiilu panekul (2015. a hiliskevadel);
20% laevade vettelaskmisel (2016. a alguses);
20% üleandmisel (2016. aasta suve teine pool).

"Kõik maksed tehakse laevaehitustehase poolt väljastatavate pangagarantiide vastu. Igal parvlaeval on oma ehitusleping ja oma ehitusgraafik, mistõttu maksed tehakse iga laeva kohta eraldi vastavalt iga laeva ehitusgraafikule ja pangagarantiide esitamisele. Sama skeem on ka Türgi tehasega," rääkis Marko Raid. Küll aga on Poola laevad veidi kallimad (sellest ka ülaltoodud sissemaksete hinnavahemik) ja Türgi omade maksed ei jagune päris ühtlaselt viie makse vahel. 

Parvlaevade ehituse finantseerimiseks käivad hetkel läbirääkimised nii Euroopa Investeerimispanga (EIB), kui ka Põhjamaade Investeerimispangaga (NIB). "Hetkel on protsess alles pooleli ehk parvlaevade soetamiseks seni veel laenukapitali kaasatud ei ole." Laenu võetakse mitmes osas ja esimese laenu summa ja hind selgub pärast pakkumiste kaalumist.