Tegelikult on asi lihtne. Nimelt sõidavad ettevõtte töötajad oluliste asjade arutamiseks ning otsuste langetamiseks Tallinna.

„Lendame siia, ööbime hotellis, peame koosolekuid, arutame asjad läbi ja langetame otsused,“ kirjeldas Gauss.
Miks selline töökorraldus? Ikka selleks, et igapäevarutiinist pääseda ning keskkonda muuta.

Euroopa Komisjonilt riigiabi uurimise osas positiitvse otsuse saanud Air Baltic on praegu jätkuvalt restruktureerimisfaasis. Restruktureerimiskavaga on lõunanaabrite lennufirma kasvule seatud piirangud kuni 2016. aasta aprillini ehk veel aastaks. Aga ka praeguse plaaniga on Air Balticul Gaussi kinnitusel ruumi kasvada, sest mahte vähendati rohkem kui nõutud.

Firma jaoks halvimatel aegadel vähendati lennupark olukorra parandamiseks 35 lennukilt 19-le. Nüüd on ettevõttel lennukeid 25. "Tahame muuta Air Balticu tugemaks. Vahepeal ei olnud ettevõte tugev, alles eelmisel aastal olukord paranes. Aga oleme ikka restruktureerimisfaasis," rääkis Gauss.

Lennufirma tahab kasvada, kuid Gaussi sõnul tehakse seda kasumlikult. Koostöös kosultatsioonifirmaga kavandatakse uut strateegiat. Milline see saab olema, Gauss ei avalda. "Paneme seda alles kokku ning heakskiidu peab andma ka aktsionär. Loodetavasti esitleme seda kevadel. Siis saame öelda, mis saab olema Air Balticu uus tase," lausus Gauss.

Ärilehe pikka intervjuud Martin Gaussiga saab lugeda siit.