Nii kohvikus ettekandjana töötanud kui ka nüüd pikalt Subway poes võileibu meisterdav Annely hindab teenindaja töö juures eelkõige seda, et klienditeenindaja töögraafik on piisavalt paindlik, töö ei murra konti, kuigi on füüsiliselt väsitav ning samas pakub iga päev emotsionaalseid hetki nii töökaaslaste kui ka klientidega.

„Kõige raskem on teenindaja töö juures enda emotsioone peita või vaka all hoida - see on oskus, mis vajab harjutamist. Samas kui püüda ise kogu aeg rõõmus olla, siis on ka enamik klientidest kohe rõõmsamad,“ sõnas Annely.

Kõige suurem kompliment, mis ta ühel unisel tööpäeva hommikul on saanud, oli juhtum, kui heas tujus meesterahvas tuli võileiba ja hommikukohvi ostma. „Kui kohv käes ja esimene lonks juba arvet tasudes võetud, sõnas mees mulle, et tegelikult äratas teda särav teenindus isegi rohkem üles kui see kohv,“ selgitas Annely, et positiivsed emotsioonid aitavad kindlasti heale teenindusele kaasa.

Kuigi uute klientide puhul on tore just ettearvamatus, siis igapäevase töö võluna toob Annely esile hoopis püsiklientide käitumist, mis on nii ettearvatav nagu oleks tegu hetkega mõnest romantilisest filmist. „Kui ennelõunal astub sisse punases tööriietuses kõrvalpoe töötaja, siis teame juba hetkega, mis tellimuse ta esitab – viimasel ajal pole isegi tarvis enam noorhärral enda soove sõnastadagi, sest tellimust juba täidetakse,“ selgitas Annely.

Samas lisas ta, et kuigi püsiklientide puhul pole teenindamisel tihti sõnu vajagi, siis tööd lihtsustaks see, kui ka kliendid oleksid rõõmsamad ja jutukamad, sest siis saaks klientide tellimusi veel paremini täita ja võibolla ka ootuseid ületada.
Ometigi usub staažikas teenindajaneiu, et hea teenindaja eelduseks on ikkagi eelkõige töövõime ja-tahe ning soov suhelda, kõik muu tuleb harjutades.