Reisija pagas võeti vastu, kuid lennuki pardal lubatud toitu ei saanud. „Kui personalilt selle kohta pärisin, olid nad alguses segaduses, sest piletil on itaalia keeles kirjas "pasto standard" (standard eine), mida nad pidasid pastaks ja vabandasid, et seda neil küll ei ole,“ rääkis klient Kasulikule. Piletil veidi allpool on itaalia keeles kirjas ka „menu gratuito“ (menüü tasuta).
„ Veidi hiljem selgus, et tasuta einet ma ikka ei saa ning pidin selle ostma,“ lisas ta. Klient lasi sellekohase kinnituse stjuardessil ka oma piletile kirjutada.

„Kliendina ma tunnen ennast petetuna,“ tunnistas ta. Air Baltic ise küsib toidu ja ka äraantava pagasi eest lisatasu. „Ei julgegi enam selle firmaga lennata, sest äkki järgmisel korral teatatakse, et pagasi eest tuleb ka juurde maksta,“ rääkis reisija, kes elab Itaalias, kuid aeg-ajalt külastab Eestit.

Air Balticu asepresident Janis Vanags lausus, et lennufirma vabandab kliendi ees ning uurib põhjalikult, millest selline ebameeldiv seik võis tekkida. Ta pakkus võimaliku põhjusena välja, et Alitalia unustas neid teavitamast, et kliendile müüdud pilet sisaldab ka einet.

„Kinnitan, et Air Baltic täidab kõik kohustused, mis partnerfirma väljastatud pilet meile paneb,“ lausus Vanags. „Vabandan väga kliendile tekitatud ebamugavuste pärast,“ lausus Vanags.