Viasat AS klienditeenindusjuhi Annemari Vatseli sõnul tekkis taolise idee elluviimine reaalsest vajadusest. "Pärast TV3 teadaannet 7. aprillil, et nad lahkuvad sel suvel vabalevist, hakkasid murelikud kliendid meile helistama ja kirjutama, mis on täiesti mõistetav ja loomulik. Sellest aga tekkis soov aidata mitte ainult enda olemasolevaid kliente vaid kõiki, kellel on antud teema kohta küsimusi," sõnas Vatsel.

Esimese tegutsemisnädala jooksul on helistajate tagasiside olnud väga positiivne ja julgustav. "Inimestel on olnud hea meel, et on infoliin, kuhu saab helistada ja küsida TV3-ga seotud murede kohta oma ala spetsialistidelt," lisas ta.

Viasati teleabi infoliin 6 888 277 on avatud iga päev kell 9-21. Viasat on arvestanud ka võimalusega, et helistatakse väljaspool tööaega. Sellisel juhul sisse helistanud telefoninumber salvestatakse ning inimesele helistatakse järgmisel päeval tagasi.