Ettevõtte müügitulu oli esimeses kvartalis 12,3 miljonit eurot ehk 1% võrra eelmise aasta sama perioodi tulemusest suurem.

Balrika brutokasumi marginaal oli esimeses kvartalis 44,5%, so 4,1 protsendipunkti madalam kui eelmise aasta samal perioodil. Marginaali languse üheks põhjuseks on madalama marginaaliga hulgi- ja frantsiisikanali müügi osakaalu kasv 8%-lt 13%-le, lisaks avaldab tugevat survet USA dollari tugevnemise tõttu tõusnud kauba sisseostuhind ning nõrgenenud Venemaa rubla.
Venemaa jaemüügi brutomarginaal vähenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 9,1 protsendipunkti võrra.

Ettevõtte teatel kasvas tugevalt, 69% hulgi- ja frantsiisimüük. E-poe müük kasvas enam kui kolm korda ehk 245%.

Ettevõtte teatel jäi jaemüügi tulemus eelkõige Venemaa turu mõjutusest tulenevalt nõrgaks, kahanedes 6% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

"Baltikumile oli esimene kvartal väljakutse ning jaemüük ületas eelmise aasta esimese kvartali tulemust 1% võrra, kuna eelmise aasta baasperioodi müük oli viimase viie aasta suuremaid. Sealjuures olid riigiti tulemused erinevad – kui Läti näitas 5% müügikasvu, siis Leedus ja Eestis müük kahanes 1% võrra," seisab Baltika teates.

Kõigis Balti riikides vähenes välisturistide arv ida suunalt, samuti nende ostumaht. Leedu jaemüüki mõjutas aasta kahel esimesel kuul eurole ülemineku järgne tarbijate ebakindlus kulutuste osas. Kuude lõikes mõjutas esimese kvartali müügitulemust enim nõrk jaanuar, kus eelmise hooaja kaupade realiseerimine toimus eeldatust suurema allhindlusega ning väiksemas mahus. Kvartali jooksul oli trend tõusev - märtsi müügitulemused vastasid juba ootustele.