Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni pöördunud klient nõudis tagasi Ecolines’ilt tagasi kahe Riiga ostetud pileti raha, kuna buss ei peatunud reisija eeldatud peatuses.

Kaebuse kohaselt oli reisija ostnud kaks piletit bussireisiks Tallinnast Riiga. Piletite eest tasus ta kokku 31.40 eurot. Enne reisi toimumist leidis tarbija kaupleja kodulehelt bussipeatuste nimekirja ning eeldas, et buss peatub ka Vana-Pääsküla peatuses.

Reisija eeldas, et tal on õigus ostetud piletiga minna bussile Vana-Pääsküla peatuses, kuigi ta oli piletid ostnud väljumisega Tallinna autobussijaamast.

Tegelikult buss Vana-Pääsküla peatuses ei peatunud ning reisija bussile ei pääsenud.

Ecolines’i reisijateveo eeskirjade kohaselt peatub buss ettenähtud marsruudil vastavalt peatuste graafikule.

Tarbija nõudis ärajäänud reisi piletite hüvitamist 31.40 eurot. Ka pöördus ta Ecolines’i poole, kuid sealt keelduti piletiraha tagasi maksmisest.

Ka tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjon reisija nõuet ei rahuldanud.

Hea lugeja, anna kommentaariumis teada, kas oled ka ise sarnasesse olukorda sattunud.