Mängustamine – ideaalne viis kliendilojaalsuse kasvatamiseks
Üha enam ettevõtteid kasutab gamification´it ehk mängustamist selleks, et tõsta brändi teadlikkust, siduda tarbijaid veelgi tihedamalt oma organisatsiooniga ning haakida nad toote või teenusega. Sellises võtmes turundamine on ideaalne viis kliendipühendumise ja - lojaalsuse kasvatamiseks.
Mitmed erinevad programmid sh ka PINS programm püüab klientide lojaalsust võita. Inimestel on taskud kliendikaarte täis, ent see ei taga veel seda, et ta nendest poodidest ka ostmas käiks. Mõne euro eest oleks paljud valmis suuremast osast kaartidest loobuma, sest ei kasuta neid üldse. Tuttav tunne, kas pole? Mullu mais Soomes turule tulnud PINS lojaalsusprogrammiga on praeguseks liitunud juba umbes 1,7 miljonit inimest Soomes ja Baltikumis. Mis on nii lühikese ajaga taganud sellise edu? Enne turuletulekut tehti tugev uuring ning atraktiivseid partnereid püütakse leida igast suuremast ärisegmendist – toidukaubad, riided, reis, sport jne. Lisaks otsitakse kogu aeg ka viise, kuidas lõpptarbijaid nende lojaalsuse eest tasustada.
Pakutakse erinevaid kampaaniameetodeid, et võita kliendi tähelepanu ja teda oma partnerite juurde ostma meelitada. Näiteks võib kampaania seisneda selles, et kui ostukorv on tavapärasest viis eurot suurem, on loota preemiat. Kampaania edukus sõltub ka partneritest. Oluline on partneri pühendumine.
Rahvusvahelised ja kodumaised esinejad jagavad Tallinn Marketing Weeki raames praktilisel networking-workshopil Mäng. Start. Turundus. Võit. oma kogemusi digitaalsetes kanalites turundamise võimalustest ja gameficationist.
Esinejateks on Joonas Virtanen, Rovio, Angry Birds Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht (FIN); Jānis Zeps, Coalition Rewardsi digitaalturunduse direktor (Läti); Diana Veigel, Statoil Fuel & Retail, turundusdirektor; Ott Ojamets, Embassy of Education.
Seminaril anname vastuseid küsimustele: Mis on gamification ja missugused on parimad praktikad? Kuidas kasutada mängude põhimõtteid turunduses? Kuidas siduda kliente veelgi tihedamat oma brändiga? Kuidas kasvatada lojaalsust? Kuidas erinevaid digitaalmeedialahendusi kasutades müüki kasvatada? Millised on vead ja õppetunnid nende praktikate kaasamisel?