Samal päeval viis tarbija saapad kauplejale ning nõudis nende parandamist või alternatiivina raha tagastamist.

Saabaste ostmise ajal olevat klienditeenindaja kinnitanud, et saapad peavad niiskust.

Paar nädalat hiljem teatas kaupleja tarbijale, et ta võib oma saabastele järele minna. Samuti selgitati tarbijale, et saabastel vigu ei leitud.
Poe poolt öeldi veel, et saapaid on kantud valedes tingimustes ning et need peaksid vaid natuke vihma pidama.

Ekspertiisiga tehti kindlaks, et jalatsite talla ja pealse vahel lõhenemist ei ole, talla liimist lahtitulekut ei esine. Jalatsite materjali kohta märkis ekspert, et jalatsid on valmistatud naturaalsest nahast, mis ei ole veekindel materjal. Lisaks tuvastas ekspert, et jalatsid on õhukesel sünteestallal, jalatsite pealsenaha detailidel on perforatsioon. Ekspert tuvastas, et tarbija pretensioon on alusetu ning on tingitud ebasoodsates ilmastikutingimustes kandmisest.

Kaupleja teatas tarbijakaitseametile, et pakkus tarbijale võimalust valida muud kaupa ostusumma ulatuses, kuid tarbija sellega ei nõustunud.

Kuid kuna saabaste ostmisel pood klienti ei teavitanud saabaste omadusest kergesti märguda ega selgitanud, et saapaid tohib kanda ainult kuiva ilmaga (egemist on sügistalviseks hooajaks toodetud saabastega), oli tarbija õigustatud eeldama, et saapad vastavad sellise hooaja ilmastikutingimustele, seal hulgas vihm ja märjad tänavad-teed.

Tarbijakaebuste komisjon otsustas, et tarbija kaebus tuleb rahuldada ja kaupleja peab võimaldama müügilepingust taganemist, makstes saabaste eest saadud 52,50 eurot.