Autokoolilt hea pakkumise saanud klient sai alatult petta
Chilli keskkonnas pakuti möödunud aasta detsembris E-Autokoolitus OÜ vautšerit, milles autokool pakkus B-kategooria kursust sooduspakkumisena -60 protsenti hinnaga 115 eurot, millest maksuamet tagastanuks 21 protsenti.
Pakkumine sisaldas 28 teooriatundi, tasuta piiramatut õppeväljaku kasutamist ja tasuta piiramatu arv sõidutunde – täpselt nii palju, kui kursuse läbijal tarvis.
Tarbija sõlmis vautšeri alusel kauplejaga 11. detsembril pakettõppelepingu. Kaupleja pakkus tarbijale teooriakoolitust vautšeril lubatud ulatuses, kuid tasuta õppesõidu osas edastas autokool oma kliendile 24. veebruaril e-kirja, milles teatas, et taganeb tasuta sõidutundide võimaldamisest ning annulleeris alates 1. märtsist kõik sõidutunnid.
Kaupleja pakkus tarbijale võimaluse jätkata tasulise õppesõidu saamist hinnaga 10 eurot tund või siis lubas väljastada dokumendid ilma tasuta, et autokooli vahetada.
Tarbija ei olnud kauplejapoolse lepingutingimuste muutmisega nõus ning teatas, et soovib makstud 115 eurot tagasi saada. Sellest autokool keeldus.
Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjon kontrollis lepingu ülesütlemise põhjendatust ja nõustus tarbijaga, et tegemist on olulise lepingutingimuse rikkumisega. E-Autokoolitus OÜ võttis 2. märtsi seisuga rikkumise omaks ning lubas kahju hüvitada, kuid ei teinud seda.