Sülearvuti ostis klient järelmaksuga, milleks sõlmis ta ka laenulepingu OÜ Koduliisinguga. Igakuiseks makseks kujunes 39,08 eurot. Viimane laenumakse pidanuks toimuma 10. novembril 2015, esimese makse tegi klient 10. detsembril 2014.

Arvuti ostu kinnitavale kviitungile oli märgitud ka 24-kuuline müügigarantii.

Kuu aja möödudes ilmnes arvutil viga ning 11. detsembril klient viiski arvuti müüjale tagasi, et teostataks garantiiremont.

Pikemat aega peeti kirjavahetust, kuid kliendi jaoks positiivsete tulemusteta. 17. märtsil esitas klient müüjale e-kirjaga avalduse, et taganeda sõlmitud lepingust. Klient nõudis ka arvuti eest tehtud laenumaksete tagastamist alates esimesest maksest.

Kaupleja vastas avalduse peale, et kliendil puudub õigus lepingust taganeda, sest garantiiremondi kestus ei ole seaduses reguleeritud.

30. märtsil pöördus klient tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni.

Kuna tarbijale müügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist (ning olulise rikkumise korral on tarbijal õigus lepingust taganeda), leidis amet, et tarbija kaebus tuleb rahuldada.