Esiti nõudis klient Minunetworksilt 550 euro tagastamist. Firma lubas aga kliendile korduvalt oma lepingulised kohustused täita. Kuu aega pärast lepingu sõlmimist teatas kaupleja, et tabija saab telefoni kätte nädala jooksul.

Hiljem teatas firma kliendile, et telefoni siiski ei ole ning kahe nädala pärast lubas kaupleja tagastada telefoni eest saadud raha. Poolteist kuud pärast lepingu sõlmimist saatis kaupleja tarbijale kirja, milles kinnitas, et raha tagastatakse hiljemalt viie tööpäeva jooksul. Seda ei juhtunud ja kirja saatmisest kaks nädalat hiljem edastas klient kaebuse tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni.

Minunetworks lubas e-kirjades tarbijakaitseametile, et maksab raha tagasi küll esialgu 2. veebruaril, siis 4. veebruaril, seejärel 20. veebruaril. Tarbijale sellisest lõpmatust viivitamisest aitas ning ta andis oma eelnevalt edastatud kaebusele ametliku menetluskäigu.

Kaupleja vastuväited oma viivitusele olid järgmised: nimelt olla ettevõtte kontorist varastatud raha ning asjaga tegelevat politsei. Kaupleja kinnitas, et maksab kindlasti tarbijale raha tagasi, kuid selleks on tarvis aega.

Tarbijakaitseamet leidis ühepoolselt, et Minunetworks peab kliendile 550 eurot välja maksma.