Klient esitas hotelli jõudes soovi toa vahetamiseks, kuid tuba ei vahetatud ja kolmas reisija kasutas muude vooditega võrreldes ebamugavat diivanit.

Reisi soetanud klient leiab, et hotellituba ei vastanud enne lepingu sõlmimist antud teabele ja soovib seega, et lepingu hinda alandataks 20 protsendi võrra paketireisi maksumusest, nõudes seega 660 euro tagastamist.

Novatours kaebust ei tunnista ja hinna alandamisega ei nõustu.

Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni jõudnud vaidluses selgus, et Novatoursi esitatud teabe põhjal majutati tarbija tema enda valitud tuppa.

Seega on hinna alandamine kohatu, kuigi tarbija selgitusel tuleks seda teha, sest üks reisija pidi magama hotellitoas ebamugaval diivanil.

Novatoursi poolt ei saanud klient väidetavalt eelteavet selle kohta, et üks magamiskoht on teistega võrreldes ebamugavam.

Tegelikkuses aga keeldus klient ise kohapeal lisavoodi tuppa toimetamisest. Novatoursi sõnul oli kliendile teada juba reisi eelselt, et ööbitakse „+2“ toas, mis tähendab, et kahele tuppa kuuluvale voodile tuuakse lisaks üks välivoodi.

Tarbija keeldus selle tuppa paigutamisest, kuna tema hinnangul ei oleks see sinna mahtunud ning pakutud lisavoodi olla ka kulunud ja ebamugav.

Seega keeldus tarbija teenusest, mida talle pakkuda taheti ja valis teistsuguse lahenduse.

Tarbijakaitseamet ei rahuldanud tarbija nõuet, kuna väidetavalt ebamugav diivan, mida kolmas reisija magamiseks kasutas, ei sa aolla hinna alandamise alus, kuna hotell ei mõelnud seda magamiskohaks pakkuda. Klient ise valis sellise tee.