Selver kasutab üle kontserni püsikliendiprogrammi, millega on Selveri kommunikatsioonijuhi Erkki Erilaiu sõnul liitunud 620 000 tarbijat. „Lisaks püsisoodustustele koguneb Partnerkaardile iga kulutatud eurolt üks sent ostuboonust, mida saab kasutada kõigis Tallinna Kaubamaja kontserni jaekauplustes – Selveris, Kaubamajas, kauplustes I.L.U., ABC King ja Shu,“ selgitas Erilaid.

See tähendab, et kui teha 100-eurone ost, saab püsiklient oma Partnerkaardile 100 senti ehk kokku ühe euro. 

Samuti saab Partnerkaardi kasutaja kõikidelt kaupadelt (välja arvatud eripakkumistelt) 5 protsenti soodustust (välja arvatud Selveri kauplustes - kaart annab 5-protsendilise soodustuse aga Kaubamaja toiduosakonnas Tartus ja Tallinnas).

Partnerkaardi omanikul säilib ka ostuajalugu. Iga kord, kui Partnerkaarti on ostu sooritades kasutatud, talletub sellele ka e-tšekk. Nii tekib ostuajalugu, millest on pärast internetti sisselogides võimalik hea ülevaade saada.

Sünnipäevasoodustus annab sünnipäevale eelneval ja järgneval viiel päeval Partnerkaardi esitamisel kõikidelt Selveri Köögi toodetelt ja jookidelt 10 protsenti soodustust.

Rimi kliendikaardiga saab sarnaselt Selveri Partnerkaardile koguda kõikidelt ostudelt raha 1 protsent ehk üks sent iga euro pealt. Seda raha saab kasutada ja koguda lisaks Rimile ka Säästumarketides.

Ka Rimi klientidel on võimalik oma kaardiga internetis personaalsele kontole logida ning vaadata ülevaadet oma tehtud ostudest. 

Ka Rimis saab viis päeva enne ja pärast oma sünnipäeva kliendikaardi omanik 10-protsendilise soodustuse kõikidelt valmistoitudelt ja jookidelt.

Rimi kliendikaardi omanikule kehtivad veel ka personaalsed pakkumised, mis on kokku pandud klientide eelnevat ostuajalugu silmas pidades. 

Alates käesolevast nädalast alustab Rimi ka tervisereedega. See tähendab, et Rimi kliendid, kes trükivad terminalist sooduskupongi, saavad puuviljad reedeti 15 protsenti soodsamalt. 

ETK Grupi toidupoodides kehtiv Säästukaart võimaldab teenida kliendikontole olenevalt ostusuurusest teatud arvu boonuspunkte. Kui ost jääb alla 100 euro, teeninb klient 5 boonuspunkti. Kui see jääb alla 300 euro, saab klient 10 boonuspunkti ühe euro kohta. Alla 500 euro jääv ost annab 15 boonuspunkti ning 500 eurost alates saab Säästukaardi omanik oma kontole 20 boonuspunkti ühe euro kohta.

See tähendab, et 100-eurose ostukorvi korral saab klient oma kontole iga ühe euro kohta 10 boonuspunkti. See on 1000 boonuspunkti, mis võrdub rahalises väärtuses 1 euroga (täpselt sama palju boonust nagu Selveri Partnerkaardi ja Rimi kliendikaardi olemasolu puhul). Omades Säästukaart Plussi, koguneb boonust tavakaardist 10 protsenti rohkem.

Boonuspunktide arvestus on kuupõhine. Kuu jooksul ostusummalt ja tootepakkumistelt kogutud boonuspunktid kantakse kaardi omaniku boonuskontole järgmise kuu kuuendal kuupäeval. Ostudele lisaks saab boonuspunkte koguda ka mõnede kampaanaitoodete ostmisel.

Kõikidele Säästukaardi omanikele kehtib ETK Grupi kauplustes oma sünnipäeval ning viis päeva enne ja viis päeva pärast sünnipäeva peolauatoodetele soodustus 10 protsenti (täpselt sama nagu kahe eelneva puhulgi).

Prisma klientidel kliendikaarti pole. Selleks, et oma Prisma Konto avada, on tarvis vaid ID-kaarti. Boonuspunktide hulk, mis sinna kogunema hakkab, sõltub eelmisel kalendrikuul Prismas sooritatud ostude summast. Punktid kehtivad ühe aasta alates nende esmasest kontole kandmisest.

Näiteks kui klient on ostnud oktoobris Prismast kokku 480 euro eest, saavutab ta boonustaseme 4,5%. 

Seega laekus novembris Prisma Kontole 4,5% ostude summast ehk 480 x 0,045 = 21,6 boonuspunkti.

Kui aga novembri jooksul osta 48 euro eest, siis ei saavuta klient esimest boonustaset ning tema Prisma Kontole boonuspunkte juurde ei laeku. 

Ühe boonuspunkti väärtus on 1 eurot. Boonuspunktidega saab hiljem vähendada oma ostusummat Prismas. 

Maxima Aitäh kaart annab sarnaselt Partnerkaardile, Rimi kliendikaardile ja Säästukaardile 100-euroselt ostult 1 euro boonust. Teisisõnu igalt ostult kogub klient 1 protsendi ostetud summalt Maxima raha. Üks Maxima raha võrdub ühe euroga. 

Kliendikaardiga saab sarnaselt kõikidele boonusprogrammidele mitmetes poodides teatud kaupadelt soodustust.

Lisaks boonusprogrammidele on kõikide jaekettide kliendikaartide omanikel enamasti püsikliendipakkumised, mis kaardi omanikule mõne konkreetse toote kassas odavamaks teevad.