Vaata, millised on maailma väärtuslikumad kaubamärgid
Maailma väärtuslikuimaks kaubamärgiks valiti taas Apple, mille väärtus kasvas aastaga 67%, 247 miljardile dollarile, selgus maailma väärtuslikumate kaubamärkide uuringufirma Brandz selle aastasest uuringust.
Teisel kohal on otsingumootor Google, mille väärtus kasvas üheksa protsenti, 173,7 miljardile dollarile, vahendab Handelsblatt.
Kolmandal kohal on tarkvara tootja Microsoft, mis võttis väärtuses juurde 28% ja ulatus 115,5 miljardi dollarini.
94 miljardi dollariga järgnes IBM, mis kaotas aastaga 13%. Paljude taskus olev pangakaardifirma toodangu VISA väärtus tõusis 16%, 92 miljardile dollarile. Põhja-Ameerika telekomigigandi AT&T väärtus kerkis 15%, 89,5 miljardile dollarile. Esmakordselt jõudis esikümnesse USA telekom Verizon (+36%, 86 miljardit dollarit).