Vaata, millised on maailma väärtuslikumad kaubamärgid
Maailma väärtuslikuimaks kaubamärgiks valiti taas Apple, mille väärtus kasvas aastaga 67%, 247 miljardile dollarile, selgus maailma väärtuslikumate kaubamärkide uuringufirma Brandz selle aastasest uuringust.
Teisel kohal on otsingumootor Google, mille väärtus kasvas üheksa protsenti, 173,7 miljardile dollarile, vahendab Handelsblatt.
Kolmandal kohal on tarkvara tootja Microsoft, mis võttis väärtuses juurde 28% ja ulatus 115,5 miljardi dollarini.
94 miljardi dollariga järgnes IBM, mis kaotas aastaga 13%. Paljude taskus olev pangakaardifirma toodangu VISA väärtus tõusis 16%, 92 miljardile dollarile. Põhja-Ameerika telekomigigandi AT&T väärtus kerkis 15%, 89,5 miljardile dollarile. Esmakordselt jõudis esikümnesse USA telekom Verizon (+36%, 86 miljardit dollarit).
Maailma ühe tuntuima brändi Coca-Cola väärtus langes neli protsenti, 83,8 miljardile dollarile. Kuldsete kaarekestega McDonaldsi brändiväärtus püsis 81,2 miljardil dollaril. Marlboro väärtuseks oli 80,4 miljardit dollarit, mis tagas 19% tõusuga endale edetabeli kümnenda koha.