„Mulle juba pikemat aega ei meeldinud see, et kuigi ma rääkisin telefoniga minimaalselt, siis EMT-st tuli mulle arve ikka iga kuu 24 eurot. Tegin lepingu ümber firma pealt eraisikule ning andsin klienditeenindajale ülesande vormistada mulle kõige odavam leping. Olin mõne kuu täitsa rõõmus, et nüüd olid arved 14 eurot kuus, kuigi ma ikka üldse ei helistanud,“ leidis Liina ka siis, et 14-eurone arve väheste kõnede eest on pisut krõbe.

Ühel päeval helistati Liinale nagu tellitult Tele 2-st. „Mulle tehti pakkumine, et kas ma väiksemaid arveid ei tahaks. Ütlesin, et väga tahaks. Mulle lubati, et minu vähene helistamine saab igakuiselt maksustatud 5-eurose arvega. See kõlas kohe kolm korda paremini kui EMT,“ rõõmustas Liina siis.

Tele 2 oli usin ja saatis Liinale tingimused meilile, tuletas end korduvalt meelde ning saatis lõpuks kulleriga ka uue SIM-kaardi, lubades ümbervormistamisega seotud toimingud kõik enda kanda võtta.

„Siis, kõige viimasel sekundil enne ümbervormistamist helistati mulle EMT-st, et olen olnud aastakümneid nende klient ja nüüd äkki, täiesti lambist lähen ühe konkurendi juurde. Miks nii? Ütlesin siis, et Tele 2 lubas mulle kolm korda väiksemaid arveid hakata esitama,“ meenutas Liina toimunud telefonikõne.

Seepeale ütles EMT klienditeenindaja mõtlemata, et võivad Liinale teha suisa 4-eurosed igakuised arved. Selle eest pakuti 1000 minutit kõneaega, 100 SMSi ja pealekauba veel internetti.

„Sellise pakkumise peale ma kraaksatasin veidi ebaviisakalt, et kus te oma pakkumisega aasta alguses olite, kui ma spetsiaalselt EMT esinduses oma lepingut ümber tegemas käisin. Ei osanud nad midagi tarka selle peale kosta. Tänasest olen jätkuvalt EMT klient ja ootan huviga kuu lõppu, kas tõesti saab samade mahtude juures 4-eurose arve ja kui ei saa, siis mul on Tele 2 poolt saadetud SIM-kaart ka veel kenasti lauanurga peal ootamas,“ lubas Liina pettumuse korral pikaaegse kliendisuhte siiski Tele 2 kasuks katkestada.

Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorfi edastusel ei adu inimesed, kes peavad mobiilset kõneside ja mobiilseid teenuseid iseenesest mõistetavateks, väga hästi seda, kui keeruline maailm telekommunikatsioonis valitseb.

„Palju on vaja investeerida ja arendada võrke ning erinevaid tehnoloogiaid. Samuti on vaja panustada spetsialistidesse, kes suudaksid seda maailma hallata ja üleval hoida. Lisaks kogu teeninduse poolne ots. Väga paljud inimesed tegutsevad selle kallal, et teenuste kättesaadavust tagada. Seega tuleb kuskil maal paraku ikka hinnapiir ette, alla mille pole operaatoril võimalik oma teenust pakkuda," selgitas Neudorf.

Kõnealuse kliendi puhul leiab Neudorf, et tõenäoliselt pakuti talle Diili paketti ning et nimetatud neljaeuroses arves polnud kindlasti mobiilse andmeside tasu.

Siiski püüab Neudorfi hinnangul EMT oma klientidega suhelda pidevalt. „Seda nii läbi erinevate pakkumiste kui otsekommunikatsiooni ning mitte ainult siis, kui klient on lahkumas. Võimalusel kaardistame oma kliendibaasi jooksvalt ja teeme ka sellest lähtuvalt pakkumisi, mis kliendi jaoks võiksid korda minna," lisas Neudorf.

Hea lugeja, jaga meiega oma kogemust, kui oled sideoperaatorfirmat vahetada püüdes saanud mõne uskumatult hea pakkumise!