Rootsi ajalehe Aftonbladet andmetel ei saanud Swedbanki kliendid teisipäeva õhtul ostude eest kaardiga maksta, automaadist sularaha võtta ega ka internetipanka kasutada. Kui suure kompensatsiooni pank maksab, ei ole teada, kuid hätta jäänud klientidel paluti panga poole pöörduda.

Küll aga mõjutas rike potentsiaalselt miljoneid kliente, sest Swedbank on Põhjamaade üks suuremaid pankasid, kellel on Rootsis üle nelja miljoni kliendi.
Pank lubas probleemi kõrvaldada hiljemalt tänaseks. „Sellist asja ei tohiks juhtuda,“ kinnitas Swedbanki pressiesindaja Claes Warrén Rootsi ajalehele.

Rootsi uudisteagentuuri TT andmetel oli probleemide põhjuseks esmaspäeval panga infosüsteemides tehtud muudatus. Swedbanki pressiesindaja põhjust veel kommenteerida ei osanud.

Rikkega seoses tekkisid ka häkkerite rünnaku spekulatsioonid, kuid need lükkas pressiesindaja ümber. „See on panga enda probleem ning klientide raha ei olnud ohus,“ kinnitas ta.

Swedbank Eesti pressiesindaja Mart Siilivask ütles, et temale teadaolevalt ei ole pangale viimase aja maksehäirete kohta ühtegi kompensatsioonipalvet esitatud. Kui klineti tunneb, et ta sai kahju, siis peaks ta Siilivase sõnul Swedbankile selle kahju tõestama, esitades avalduse. "Need juhtumid vaadatakse siis individuaalselt üle," lausus Siilivask.