Eesti Tarbijateühistute Keskühistu ostudirektori Taavi Kontsoni selgitusel on nende sortiment pidevas muutumises. „Turule tuleb palju uusi tooteid, vahetuvad hooajad.“

Kontsoni selgitusel on peamiseks põhjuseks, miks üks või teine toode sortimendist eemaldatakse, seotud ikkagi klientide nõudlusega. „Tooteid vahetatakse välja müügiandmete võrdluse põhjal - sortimenti jäävad ennekõike need tooted, mida kliendid enim osta soovivad,“ lisas Kontson.

ETK klientide eelistused piima osas on Kontsoni edastusel juba üsna pika perioodi vältel püsinud kahes trendis. „Järjest rohkem ostetakse kõrgema rasvaprotsendiga joogipiima ning seda soovitakse saada võimalikult suures pakendis,“ ütles Kontson.

Ka lisab Kontson selgituseks, et asi ei ole kindlasti D-vitamiini sisalduses. „Me võrdleme omavahel tooteid ja antud juhul on võrdluses 2,5-protsendilised piimajoogid. Nende võrdluses D-piim lihtsalt nii hästi ei müü.“

Samas annab Kontson lootust uute D-vitamiini sisaldusega piimtoodete turule lisandudes, et ETK võib sobivusel need oma sortimenti võtta.