Teenus sisaldas kümmet koristuskorda, ühe korra hind oli 26 eurot ja 40 senti. 

Juba pärast esimest kodukoristust saatis klient kirja teenuse ebaõnnestumise kohta. Ka koristusfirma nõustus, et teenust ei osutatud nõuetekohaselt. Selle korra eest tehti korduvkoristus, mille tulemus rahuldas klienti.

Edasise osas lepiti kokku, et järgmised koristamisajad on esmaspäeviti algusega kell 9. Koristusfirma järgmisel korral kohale ei tulnud. Klient pidas koristusfirmaga kirjavahetust ning teatas, et ütleb lepingu üles ning palus osutamata teenuse eest makstud tasu tagastamist. Firma küll lubas tegemata töö eest raha tagasi maksta, kuid ei teinud seda.

Nii pöördus klient tarbijakaebuste komisjoni. Klient soovis tagasi saada 237 eurot ja 60 senti.
Komisjonis otsustati, et olemasolevate andmete põhjal peab kliendi kaebuse rahuldama ning raha talle tagasi maksma.

Enne komisjoni istungi toimumist lubas koristusfirma Puhastusmeistrid OÜ esindaja, et võtab kliendiga ise ühendust ning üritab saavutada kokkuleppe raha tagastamise või lisakoristuse tegemise kohta, kuid seegi jäi vaid jutuks. Kliendiga Puhastusmeistritest keegi ühendust ei võtnud.

Ka ei osalenud firma komisjoni istungil.