Selleks täiendab linnavalitsus määrust, millega sõnastatakse liikluskorraldus Tallinna vanalinnas. Nii tekib linna transpordiametil õigus piirata vanalinna jalakäijate alas lisaks mootorsõidukite liiklusele eelnimetatud liiklusvahendite liiklust ja parkimist.

Täiendatud määruses ei ole analoogselt mootorsõidukite keeluga näidatud ära tänavad, kus jalgrataste, minimopeedide ja loomveokite liiklust ning parkimist piiratakse, kuna piirangud võivad olla ajutise iseloomuga (sõltuda näiteks tänavakohvikute olemasolust). Vastavalt vajadusele on võimalik piirata erinevate liiklusvahendite liiklemist olenevalt nende liigist või välisgabariitidest.

Tallinna linnavalitsuse poole on pöördunud nii füüsilised kui juriidilised isikud (linnaelanikud, Tallinna Giidide Ühing, Eesti Turismifirmade Liit, Mittetulundusühing Vanalinna Selts), kes pole rahul jalgrataste, eriti nn velotaksode madala liiklus- ja teeninduskultuuriga ning paluvad võtta jalakäijate ning kohalike elanike kaitseks tarvitusele meetmeid. 

Velotaksode kliendid on eelkõige turistid, kes kasutavad neid liikumiseks kohtades, kuhu mootorsõidukiga ligi ei pääse, näiteks vanalinna jalakäijate alas. 

Suuregabariidilised velotaksod (massiga kuni 300 kg) liiguvad jalakäijatest tunduvalt kiiremini ning on seega jalakäijatele ja suviste tänavakohvikute külastajatele ohtlikud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena