Tasuta autoabi teenus hõlmab muude teenuste hulgas ka puksiiri. „Kahjuks on sageli juhtumeid, kus klient esimese hooga tellib puksiiri kohale ja alles hiljem meenub, et teenus on kaskokindlustusega talle tasuta," teab Naarits.

Kindlustusfirmadel on enamasti kindel number, millelt abi saab.

Autoabi numbrit tasub seetõttu hoida salongis, et see oleks õnnetuse juhtudes käeulatuses. „Igal kindlustusseltsil võivad olla tingimused väga erinevad. Seetõttu tasub uurida, millises olukorras just sinu seltsist abi saab," toonitab Naarits.

Sageli ei tea klient autoabiteenuse kogu ulatust ja unustab seetõttu, et tegelikult on teel olles väga paljude erinevate murede korral sellest abi. Autoabist on kasu ka teiste juhtumite korral:

  • Liiklusõnnetuse korral tuuakse vajalikud paberid ja aidatakse neid täita.
  • Kui kütus on ootamatult otsa saanud, tuuakse seda tasuta juurde, et jõuaksite lähima tanklani.
  • Kui auto on kinni jäänud, tõmmatakse see lumest või liivast välja.
  • Tühjenenud aku korral antakse käivitusvoolu.
  • Katkise rehvi korral abistatakse ratta vahetusel.
  • Kadunud autovõtmete korral viiakse klient asendusvõtmete järele.
  • Kui auto edasi sõita ei saa, pukseeritakse see lähimasse remonditöökotta või hoiukohta ja reisijad viiakse Eesti piires sihtpunkti. Kui teie reisi sihtpunkt on Eestist kaugemal, siis viiakse teid soovitud lähimasse punkti, kust reisi jätkate. Sõiduki korda tegemise järel võtab esindus kliendiga ise ühendust.
Hea lugeja, anna teada, milliseid positiivseid üllatusi on sulle pakkunud sinu kindlustusandja - kirjuta meile kasulik@delfi.ee!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena